środa, 2 marca 2011

10 przykazań


Dziś 10 przykazań psa i jego właściciela na wesoło i na poważnie.
NA POWAŻNIE:

1. Moje życie będzie trwało od 10 do 15 lat.
Każde rozstanie z Tobą będzie dla mnie bolesne.
2. Daj mi czas, bym zrozumiał, czego ode mnie oczekujesz.
3. Ufaj mi, to dla mnie bardzo istotne.
4. Nie gniewaj się na mnie długo i nie zamykaj mnie za karę.
Ty masz swoją pracę, przyjaciół, rozrywki, a ja mam tylko Ciebie.
5. Mów do mnie. Nawet jeśli nie rozumiem Twoich słów, rozumiem ton Twojego głosu.
6. Pamiętaj, że nigdy nie zapomnę tego, jak mnie traktujesz.
7. Zanim mnie uderzysz, pamiętaj, że ja nigdy nie chcę Cię ugryźć.
8. Zanim skarcisz mnie za to, że jestem leniwy albo nie chcę wykonać Twoich poleceń, zastanów się, jaka może być tego przyczyna. Być może nie dostaję właściwego pożywienia, może za długo byłem na słońcu albo może moje serce starzeje się i słabnie.
9. Opiekuj się mną, gdy będę stary. Ty też kiedyś się zestarzejesz.
10. Bądź ze mną w trudnych chwilach. Nigdy nie mów "Nie mogę na to patrzeć"
albo "Niech mnie przy tym nie będzie".
Dla mnie wszystko będzie łatwiejsze, gdy Ty będziesz ze mną. Pamiętaj, że ja Cię kocham.

I NA WESOŁO:

1.Jeżeli coś lubię – to jest moje.
2.Jeżeli mam coś w pysku – to jest moje.
3.Jeśli mogę coś zabrać – to jest moje.
4.Jeśli miałem to przed chwilą – to jest moje.
5.Jeśli coś jest moje to w żadnym wypadku nie może być twoje.
6.Jeśli coś upuszczę z pyska – to jest moje.
7.Jeśli coś wygląda na moje – to jest moje.
8.Jeśli coś zobaczyłem pierwszy – to jest moje.
9.Jeśli czymś się bawiłeś i to coś wypadło ci z rąk – to automatycznie staje się moje.
10.Jeśli coś jest złamane lub zepsute – to jest twoje.

1.Psu nie wolno wchodzić do domu.
2.No dobra... Psu wolno wchodzić do domu, ale przebywać może tylko w pewnych pomieszczeniach.
3. Pies może przebywać we wszystkich pomieszczeniach, ale nie wolno mu wchodzić na meble.
4.Pies może wchodzić tylko na starą kanapę.
5.Niech będzie... Psu wolno wchodzić na wszystkie kanapy, ale nie wolno mu spać w łóżku.
6.No dobra... może spać w łóżku, ale tylko wtedy, kiedy mu się pozwoli.
7.Pies może spać w łóżku, kiedy chce, ale nie pod kołdrą.
8.Pies może spać pod kołdrą kiedy mu się pozwoli.
9.OK.... Pies zawsze może spać pod kołdrą...
10.Ludzie muszą pytać psa o pozwolenie żeby spać z psem pod kołdrą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz