piątek, 4 marca 2011

Kawały


A oto kilka "psich" kawałów:

Mój pies jest bardzo mądry - chwali się Kowalski koledze z pracy:
- Dlaczego tak uważasz? - pyta kolega.
- Bo rozumie wszystko, co tylko do niego mówię. Na przykład, kiedy mu powiem: "A pójdziesz ty czy nie!",to on wtedy idzie albo nie...


Wchodzi do autobusu Jaś z Azorkiem. Kontroler pyta chłopca:
- Zapłaciłeś za psa?
- Nie, dostałem go w prezencie.

Rozmawiają ze sobą dwa psy:
- Wiesz - mówi jeden - wczoraj nauczyłem mojego pana interesującej sztuczki.
- A jakiej? - pyta zaciekawiony rozmówca.
- Jak mu podaję łapę, to on podaje mi swoją.

3 komentarze:

  1. 56 yr old Programmer Analyst I Margit Shimwell, hailing from Haliburton enjoys watching movies like "See Here, Private Hargrove" and Scouting. Took a trip to Boyana Church and drives a Ferrari 275 GTB Long ose Alloy. odwiedz strone tutaj

    OdpowiedzUsuń
  2. 45 yr old Programmer Analyst I Danielle Mapston, hailing from Swift Current enjoys watching movies like Where Danger Lives and Flag Football. Took a trip to Historic Area of Willemstad and drives a Ferrari 340/375 MM Berlinetta Competizione. sprawdz

    OdpowiedzUsuń